Pax Danubiana
2000, papír, fólia, print

Pax Danubiana
2000, paper, foil, print
A belső papírhengerre és a külső fóliahengerre írt szavak csak a megfelelő helyzetbe való forgatáskor olvashatóak ki. A kék sáv felett a Duna menti népek nyelvén az "otthon" szó olvasható ki, minden nyelven a hengerek ugyanazon helyzetében. Az alsó sávban a Duna menti népek nevei olvashatóak, de egyszerre mindig csak egy. Az összes többi szó ugyanakkor összekeveredik.
A hengert egy vízálló flakonban, a pax Danubiana akció keretében a Dunába dobtam.
A LOGO szobra
2003, gipsz

Sculpture of the LOGO
2003, plaster
Időgép
1998, gipsz


Timemachine
1998, plaster
A terem falán, mintegy abból "kinőve" a magnók kezelőfelületéről ismert gombok jelennek meg. Így az egész terem időutazó-fülkévé válik. Az utazáshoz csak a képzeletünket kell használnunk. "Időutazás létezik. Az emlékezetem által a múltamba, képzeletem által a jövőmbe projektálhatom magam."
There are tape-recorder-button-like forms on the wall of room. Thus whole room is a time machine capsule.We only need to imagine the time-journey.

Határozatlanság - London , Párizs
2000, üveg, fotó, print, egyenként 24 x 21 x 2 cm


Uncertainty - London , Paris
2000, glass, photo, print 24 x 21 x 2 cm each
A fotók ugyanannak a látványnak a bal- és a jobb látótérben megjelenő képét ábrázolják. A fotók fölé kerülő síkon a szem hibájból a látótérben megjelenő kis vonalak.
"...a látás tárgya nem létezhet annak a valakinek az elméjétől függetlenül, aki látja."

The photos depict the image of the same spectacle, sight from the left and right perspective. On the level above the photo the small lines appear as a result of a defect of eyeballs.

Memory - Az idő linearitása csak megszokás
2001, print, 2 x 35 db játékkártya, egyenként 6 x 6 cm


Memory - The linearity of time is just a habit
2001, print, 2 x 35 pieces of card, 6 x 6 cm each

A kártyákon 5 év munkájának "melléktermékeként" összegyűlt képek: 3d-s modellek, manipulált fotók, grafikák, soha meg nem valósult munkák vázlatai. Minden kép két példányban szerepel, csak a szöveges kártyapár két darabja különbözik egymástól. A párok keresése közben az emlékezet kilép az idő linearitásából.
There are two copies of each picture. While looking for the match, memory steps out of the linearity of time.
A bálnák a parton sorozatból I.-II.
2001, fotók, 42 x 30 cm
"...a maguk számára is váratlanul, eltévedt, ismeretlen formák bukkannak fel..."


From the series Whales on the shore I-II.
2001, photograps, 42 x 30 cm
The unexpected emergence of alien forms refers to a parallel presence of unknown systems of reference.